-
GENERASJONSLEKENE
For første gang har GENERASJONSLEKENE blitt gjennomført i Fauske kommune den 3. Juni på Fauske bygdetun.
Deltakelse i årets borgertog 17. mai
Vi i 17. maikomiteen ønsker å få en oversikt over hvilke lag og foreninger som har mulighet for å stille opp i årets borgertog 17. mai.Mandag 11. mai vil vi sette opp listen over rekkefølgen på borgertoget slik at det blir enkelt å stille opp.
Årets rute: Oppstilling er på parkeringsplassen foran administrasjonsbygget. Ruta i år går som følger: Opp til Torggata, ned foran kino til Storgata, bort til Leitebakken, til Buen inn mot sykehjemmet, ut på Buen, opp til Jernbanegata, ned mot E6, opp til Kirkeveien, ned Nyveien, bort R80 til PolarKraft og ned rundkjøring til Sjøgata bort under Thon senter og rundt frem til nedre torg. Her avsluttes med musikk og russen sin tale.
Vi har bestilt fint vær og da håper vi jo at alle lag og foreninger kommer og går sammen med oss i borgertoget.
Bruk skjemaet og fyll ut for din forening.
Del på:
-
NYTT STYRE I FAUSKE FRIVILLIGSENTRAL
Onsdag 15. april gjennomførte Fauske Frivilligsentral årsmøtet.
-
God påske
-
Markering av samefolkets dag
Lihkku sáme älbmukbeivijn
-
Utelding av årets Frivillighetspris 2025
Den 11. desember 2025 var det duket for utdeling av årets Frivillighetspris. Årets vinnere var Pia og Robin Kosmo som er bosatt i Valnesfjord.