Deltakelse i årets borgertog 17. mai

Vi i 17. maikomiteen ønsker å få en oversikt over hvilke lag og foreninger som har mulighet for å stille opp i årets borgertog 17. mai.

Mandag 11. mai vil vi sette opp listen over rekkefølgen på borgertoget slik at det blir enkelt å stille opp. 

Årets rute: Oppstilling er på parkeringsplassen foran administrasjonsbygget. Ruta i år går som følger: Opp til Torggata, ned foran kino til Storgata, bort til Leitebakken, til Buen inn mot sykehjemmet, ut på Buen, opp til Jernbanegata, ned mot E6, opp til Kirkeveien, ned Nyveien, bort R80 til PolarKraft og ned rundkjøring til Sjøgata bort under Thon senter og rundt frem til nedre torg. Her avsluttes med musikk og russen sin tale.  

Vi har bestilt fint vær og da håper vi jo at alle lag og foreninger kommer og går sammen med oss i borgertoget.

Bruk skjemaet og fyll ut for din forening.

Deltakelse i årets borgertog på 17. mai  – Fyll ut skjema 

2026 © Fauske frivilligsentral